E. Sürer, "Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı," In Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik , Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2024, pp.73-98.
Sürer, E. Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı. 2024. In Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik , Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 73-98.
Sürer, E., (2024). Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı. Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik (pp.73-98), Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
Sürer, ELİF. "Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı." In Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik , 73-98. Ankara: Nobel Yayın Dağıtım, 2024
Sürer, ELİF. "Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı." Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik , Nobel Yayın Dağıtım, 2024, pp.73-98.
Sürer, E. (2024) "Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı", Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik . Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={ELİF SÜRER}, chaptertitle={Dijital Video Oyunlarında ve Genişletilmiş Gerçeklikte Bulunuşluk Kavramı}, booktitle={ Dijital Oyunlar 3.0 Oynanış ve Mekanik}, publisher={Nobel Yayın Dağıtım}, city={Ankara},year={2024} }