Citation Formats
Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Yıldırım, "Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.21, pp.48-63, 1997

Yıldırım, A. 1997. Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.21 , 48-63.

Yıldırım, A., (1997). Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi. Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.21, 48-63.

Yıldırım, ALİ. "Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi," Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.21, 48-63, 1997

Yıldırım, ALİ. "Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.21, pp.48-63, 1997

Yıldırım, A. (1997) . "Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi." Egitim Ve Bilim-Education And Science , vol.21, pp.48-63.

@article{article, author={ALİ YILDIRIM}, title={Lise Düzeyindeki Sosyal Bilim Ders Programlarının Öğretim Sürecine Katkısı ve Çeşitli Amaçlara Verdiği Önem Yönünden Değerlendirilmesi}, journal={Egitim Ve Bilim-Education And Science}, year=1997, pages={48-63} }