D. GÜRÇAY And A. ERYILMAZ, "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri," Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.179, pp.138-152, 2008
GÜRÇAY, D. And ERYILMAZ, A. 2008. Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri. Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.179 , 138-152.
GÜRÇAY, D., & ERYILMAZ, A., (2008). Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri. Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.179, 138-152.
GÜRÇAY, DENİZ, And ALİ ERYILMAZ. "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri," Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.179, 138-152, 2008
GÜRÇAY, DENİZ And ERYILMAZ, ALİ. "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri." Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.179, pp.138-152, 2008
GÜRÇAY, D. And ERYILMAZ, A. (2008) . "Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri." Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi , vol.179, pp.138-152.
@article{article, author={DENİZ GÜRÇAY And author={ALİ ERYILMAZ}, title={Çoklu Zeka Alanlarına Dayalı Fizik Öğretimine İlişkin Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Görüşleri}, journal={Milli Eğitim Bakanlığı Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2008, pages={138-152} }