Ş. Doğruer Şahin And D. AKYÜZ, "Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.36-64, 2022
Doğruer Şahin, Ş. And AKYÜZ, D. 2022. Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1 , 36-64.
Doğruer Şahin, Ş., & AKYÜZ, D., (2022). Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, 36-64.
Doğruer Şahin, Şule, And DİDEM AKYÜZ. "Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, 36-64, 2022
Doğruer Şahin, Şule D. And AKYÜZ, DİDEM. "Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.36-64, 2022
Doğruer Şahin, Ş. And AKYÜZ, D. (2022) . "Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.19, no.1, pp.36-64.
@article{article, author={Şule Doğruer Şahin And author={DİDEM AKYÜZ}, title={Öğrencilerin Silindirin Hacmi Konusunda Geliştirdikleri Matematiksel Fikirler: Sınıf İçi Argümantasyon Modeli}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={36-64} }