P. O. Taneri And A. Ok, "The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari," Egitim ve Bilim , vol.39, pp.416-427, 2014
Taneri, P. O. And Ok, A. 2014. The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari. Egitim ve Bilim , vol.39 , 416-427.
Taneri, P. O., & Ok, A., (2014). The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari. Egitim ve Bilim , vol.39, 416-427.
Taneri, PERVİN, And AHMET OK. "The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari," Egitim ve Bilim , vol.39, 416-427, 2014
Taneri, PERVİN O. And Ok, AHMET. "The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari." Egitim ve Bilim , vol.39, pp.416-427, 2014
Taneri, P. O. And Ok, A. (2014) . "The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari." Egitim ve Bilim , vol.39, pp.416-427.
@article{article, author={PERVİN OYA TANERİ And author={AHMET OK}, title={The problems of novice classroom teachers having regular and alternative certificates Alandan ve alan dişindan öǧretmenlik sertifikasi ile atanan yeni sinif öǧretmenlerinin sorunlari}, journal={Egitim ve Bilim}, year=2014, pages={416-427} }