Z. Sümer, "Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi," In Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları , Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2005, pp.147-226.
Sümer, Z. Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi. 2005. In Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları , Pegem A Yayıncılık, Ankara, 147-226.
Sümer, Z., (2005). Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi. Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları (pp.147-226), Ankara: Pegem A Yayıncılık.
Sümer, ZEYNEP. "Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi." In Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları , 147-226. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2005
Sümer, ZEYNEP. "Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi." Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları , Pegem A Yayıncılık, 2005, pp.147-226.
Sümer, Z. (2005) "Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi", Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları . Ankara: Pegem A Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP SÜMER}, chaptertitle={Sosyal beceri eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin algılanan sosyal beceri boyutlarına ve sosyometrik statülerine etkisi}, booktitle={ Deneysel olarak sınanmış grupla psikolojik danışma ve rehberlik programları }, publisher={Pegem A Yayıncılık}, city={Ankara},year={2005} }