K. Sağbilge And C. ÖZTEKİN, "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği," IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.19-20, 2022
Sağbilge, K. And ÖZTEKİN, C. 2022. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği. IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , (Ankara, Turkey), 19-20.
Sağbilge, K., & ÖZTEKİN, C., (2022). Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği . IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (pp.19-20). Ankara, Turkey
Sağbilge, Kübra, And CEREN ÖZTEKİN. "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği," IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2022
Sağbilge, Kübra And ÖZTEKİN, CEREN. "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği." IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.19-20, 2022
Sağbilge, K. And ÖZTEKİN, C. (2022) . "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği." IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi , Ankara, Turkey, pp.19-20.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Kübra Sağbilge And author={CEREN ÖZTEKİN}, title={Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İkili Perspektif Yaklaşımı İle Değerlendirilmesi: İklim Değişikliği, Küresel Isınma ve Sera Etkisi Örneği}, congress name={IV. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2022}, pages={19-20} }