E. KAYA Et Al. , "Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, pp.103-113, 2012
KAYA, E. Et Al. 2012. Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2 , 103-113.
KAYA, E., ÇETİN, P. S., & YILDIRIM, A., (2012). Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, 103-113.
KAYA, EBRU, PINAR SEDA ÇETİN, And ALİ YILDIRIM. "Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, 103-113, 2012
KAYA, EBRU Et Al. "Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, pp.103-113, 2012
KAYA, E. ÇETİN, P. S. And YILDIRIM, A. (2012) . "Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.2, pp.103-113.
@article{article, author={EBRU KAYA Et Al. }, title={Transformation of Centralized Curriculum into Classroom Practice An Analysis of Teachers Experiences}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2012, pages={103-113} }