D. Girit And D. AKYÜZ, "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri," 13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER) , Karabük, Turkey, pp.330-335, 2014
Girit, D. And AKYÜZ, D. 2014. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri. 13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER) , (Karabük, Turkey), 330-335.
Girit, D., & AKYÜZ, D., (2014). İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri . 13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER) (pp.330-335). Karabük, Turkey
Girit, Dilek, And DİDEM AKYÜZ. "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri," 13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER), Karabük, Turkey, 2014
Girit, Dilek And AKYÜZ, DİDEM. "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri." 13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER) , Karabük, Turkey, pp.330-335, 2014
Girit, D. And AKYÜZ, D. (2014) . "İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri." 13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER) , Karabük, Turkey, pp.330-335.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Dilek Girit And author={DİDEM AKYÜZ}, title={İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrencilerin Kesir Ondalık Gösterim ve Yüzde Kavramlarının İlişkisi Hakkındaki Bilgilerine Dair Düşünceleri ve Önerileri}, congress name={13. Matematik Sempozyumu Anadolu’da Matematik (MATDER)}, city={Karabük}, country={Turkey}, year={2014}, pages={330-335} }