Ü. E. Uğur And S. SUNGUR, "Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.1, pp.186-200, 2021
Uğur, Ü. E. And SUNGUR, S. 2021. Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.1 , 186-200.
Uğur, Ü. E., & SUNGUR, S., (2021). Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım. Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.1, 186-200.
Uğur, Ünzile, And SEMRA SUNGUR. "Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım," Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.1, 186-200, 2021
Uğur, Ünzile E. And SUNGUR, SEMRA. "Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.1, pp.186-200, 2021
Uğur, Ü. E. And SUNGUR, S. (2021) . "Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım." Hacettepe Egitim Dergisi , vol.36, no.1, pp.186-200.
@article{article, author={Ünzile Elif Uğur And author={SEMRA SUNGUR}, title={Middle school students’ perceptions about twenty-first-century learning practices in science classes: A multidimensional approach Ortaokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki 21. yüzyil becerilerine ılişkin algıları: Çok boyutlu bir yaklaşım}, journal={Hacettepe Egitim Dergisi}, year=2021, pages={186-200} }