D. Göktürk Ağin And N. Soycan, "Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.58, pp.1-43, 2024
Göktürk Ağin, D. And Soycan, N. 2024. Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.58 , 1-43.
Göktürk Ağin, D., & Soycan, N., (2024). Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.58, 1-43.
Göktürk Ağin, DUYGUN, And Nihan Soycan. "Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.58, 1-43, 2024
Göktürk Ağin, DUYGUN G. And Soycan, Nihan. "Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.58, pp.1-43, 2024
Göktürk Ağin, D. And Soycan, N. (2024) . "Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , vol.58, pp.1-43.
@article{article, author={DUYGUN GÖKTÜRK AĞIN And author={Nihan Soycan}, title={Teacher Identity and Symbolic Boundaries: A Case Study of a Private School}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={1-43} }