A. Kandemir And Ş. Tok, "An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙," Milli Egitim , vol.1, pp.27-67, 2017
Kandemir, A. And Tok, Ş. 2017. An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙. Milli Egitim , vol.1 , 27-67.
Kandemir, A., & Tok, Ş., (2017). An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙. Milli Egitim , vol.1, 27-67.
Kandemir, ANIL, And Şükran Tok. "An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙," Milli Egitim , vol.1, 27-67, 2017
Kandemir, ANIL And Tok, Şükran. "An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙." Milli Egitim , vol.1, pp.27-67, 2017
Kandemir, A. And Tok, Ş. (2017) . "An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙." Milli Egitim , vol.1, pp.27-67.
@article{article, author={ANIL KANDEMİR And author={Şükran Tok}, title={An evaluation of 2Nd grade English curriculum within a participant oriented program evaluation approach I˙lkokul 2. Sinif I˙ngi˙li˙zce öğreti˙m Programinin Katilimci Odakli Program Değerlendi˙rme Yaklaşimiyla Değerlendi˙ri˙lmesi˙}, journal={Milli Egitim}, year=2017, pages={27-67} }